Kemény

egy új rendszert kialakítani. Az első szabály: írj fel mindent. MINDENT! Ami csak eszedbe jut. De ugye a rendszer még nincs kész, akkor meg hova, hogy el ne tűnjön. Akkor legalább valami hozzávetőleges, átmeneti akármiket csináljon az ember, amíg szépen ki nem alakul, és sorra nem kerül az izé rendes elkészítése. Ma eddig kb csak mindent felírtam. Nade mikor fogok dolgozni? Nem tudom, hogy mikor lesz önműködő a rendszer, de akkor nagyon jó lesz, az tuti.
Most már vannak nekem olyan elválasztóim a projektlapoknál, hogy ma, a héten, a jövő héten, a hónapban, egyszer majd. És a projektlapokat ide lehet lefűzni. A hátuljukra lehet ragasztgatni post it-eket, ha eszembe jut pl, hogy a jövő héten x dolgot feltétlen meg kell csinálni... További fejlesztési ötleteim is vannak: a nagyobb volumenű projektek feladatlistáját kihajthatósra nyomtatni, és akkor minden hozzá tartozó ötletet, jegyzetet be lehet ebbe hajtani. Lehetne, hogy a nap vagy 100 órából álljon? Vagy mondjuk egy jótündér a kívánságaimat rögtön megvalósítsa?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek ADHD-soknak

Csempemosó

Jutalomkártyák gyerekeknek