Amikor kevés az idő és sok a teendő

Ijesztő egy állapot, az ember túlterheltnek érzi magát. Ma van az a nap, amikor nem fogok időbeosztást csinálni, hanem teljesen más stratégiát alkalmazok. Mivel nehéz bejósolni, hogy a sok apró teendő mennyi időt vesz igénybe, nagy lenne az esélye, hogy rosszul lövöm be, és frusztrált leszek, hogy mennyi mindent nem csináltam meg. Ma todo listával dolgozom. Két fele van: hagytam 5 helyet, ahova felírom azokat, amiket mindenképp meg kell csinálni, ha esik, ha fúj. Esni nem esik ugyan, de fúj. És felírom a további teendőket is. Erre még nincs szép teplatem, ezért színes post-it-et használtam a fontosaknak. Milyen takarékos vagyok, még csak 4 item van rajta. Még nem néztem át a tegnapi jegyzeteim, tán ezért. Már odakészítettem egy második post-itet. Ha az elsőt kivégeztem, arra írok a jobb oldaliak közül újabb ötöt, és haladok azzal. Ennyi.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek ADHD-soknak

Csempemosó

Jutalomkártyák gyerekeknek