Előszoba zóna - első nap

Ebben a hónapban közösen zónázunk Viával és a FlyLady-s csapattal.
Erre a hétre az előszoba rendberakása jutott. Már korábban elkészítettem a saját zónalistámat, ez alapján próbálok haladni. Na, persze egyből kiderült, hogy nem jól voltak felosztva a feladatok, úgyhogy átírtam máris őket! Én eltérően Viától, nem törekszem arra, hogy minden hónapban mindent megcsináljak, lehetetlen lenne, sőt, még a két havi beosztásra sem vagyok hajlandó. Úgy döntöttem, napi pontosan 15 percet fogok rászánni, jelölöm a táblázatban, mivel haladtam. Mikor végére érek a listának, kezdem elölről.
Ma ezekkel végeztem:
cipős pad lepakolása, a kinőtt cipők elrakása az adományos gyűjtőzacskóba (itt időről időre elviszik a cipőt és ruhát, amihez adnak zsákokat). A pad leportalanítása.
A vékonyabb kabátok elpakolása, a fogasok tetejének letörlése.
Az egyik előszobapolc lepakolása, letörlése, a szekrény tetejének letörlése.

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik a zónalistád,utólagos engedelmeddel lementettem magamnak....

    VálaszTörlés
  2. csak nyugodtan, azért raktam fel :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek ADHD-soknak

Csempemosó

Jutalomkártyák gyerekeknek