Hiányosan

Tegnap volt a 7. és a 8. nap elvégzése, hát, nem sikerült. A reggeli rutin megvolt, de az esti sajna hullafáradtság okán elmaradt. Najó, a mosogatót kitöröltem, rend van a konyhában is - ez nagy előrelépés ám, jó így reggel lejönni, hogy nem kell morzsát seperni, de elfejtettem a ruhakipakolást és a naptár áttekintését is. Még szerencse, hogy ma vasárnap, így tudom, mi vár ma ránk :) Vendégek jönnek. Kicsit cikis, nem jutottunk el abba az állapotba, hogy bármikor beeshessen valaki, és mivel tegnap nem voltunk itthon, rendet sem raktunk. Majd kupacolok, többre nem lesz idő...
Szóval értem én, miért kell lassan haladni, nehogy elfelejtse az ember ezeket az új dolgokat, de nekem nincs más hátra, mint belehúzni. Jövő héttől jönnek a heti feladatok is... Felírtam, mit kell előre nézzek, vagyis nem csak a rutinokat bővítem majd, hanem a hetit is felveszem.
Amúgy én nagyon lelkes vagyok, és T. is támogat, mondtam neki, hogy 1 adag hotpsot kinyírást naponta ő is bevállalhatna, azt mondta, jó, de tegnap ő sem csinálta, ilyen nap volt, na. Ja, viszont, mivel elolvastam, és úgyis utaztunk, míg a párom vezetett, én megejthettem a pénteki feladatot: a szemét összeszedését a kocsiban, és a táskámban is rendet raktam. Jók ezek, nagyon.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek ADHD-soknak

Csempemosó

Jutalomkártyák gyerekeknek