Gyerekszoba

Mára elhívtam egy extrára a takarítónőmet, mert a szokásos napján lehetetlen volt kitakarítani a játszós szobát, a vasárnapi gyerekzsúron olyan állapotba került. Amúgy is időszerű volt már egy "igazi" pakolás, amikor a sok bizbaszt a megfelelő dobozba rakjuk. Úgyhogy ketten 2 órán át pakoltunk, K. kirakózott :) Sajnos nem sikerült elkészíteni a tervezett "ilyen volt" - "ilyen lett" fotókat, mert a gép lemerült. De a lépni sem lehet helyzetből lett egy szépen kitakarított szoba. Na, készen nincs, sajnos minden polcot le kell pakolni és minden dobozt kiborítani, hogy tényleg jó legyen, de azt hiszem, a nagyjával végeztünk. Tök jó érzés volt elengedni a görcsöt, hogy márpedig be kéne fejezni. Amikor már fáradtam, és tudtam, hogy lassan be kell fejezni, mert fel fog ébredni Dorka, akkor a még földön lévő cuccot behajigáltuk egy nagy dobozba.
Ez a mai amúgy az 5-6. nap. Sikerült a reggeli készülődést, reggelizést abszolválni, a 2 perces HotSpot pakolást engedélyeztem kihagyni magamnak a hatalmas gyerekszobapakolás miatt, pont mikor nekiláttam volna, akkor jött meg K. Hoppá, nézem a listát, nem vettem be vitamint!!!
Nincs még cipőm, viszont van füzetem.
Hogy mi volt eddig?
1. nap
2. nap
3. nap
4. nap

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek ADHD-soknak

Csempemosó

Jutalomkártyák gyerekeknek