Fűszerek és szárazáruk tárolása

Végre sikerült szép rendet tenni ez ügyben, mindig melengeti a szívem a szép egységes látvány, amikor kinyitom a konyhaszekrényt. Kezdő háziasszony koromban mindenféle befőttesüvegekben tároltam a lisztet, cukrot, a fúszereket meg nescafésokban, de az túl nagy a fűszereknek. De olcsó megoldás volt :) Aztán sok pénzt költöttem nagyon szép üveg tárolókra. Jól néztek ki, tényleg, de leszakadt a csuklóm, ha elővettem, így a költözéskor Tupperre váltottam. Régi álmom volt ez, de hát olyan drága... Az volt a szerencsém, hogy ezt a sorozatot épp kivonták a forgalomból, így jelentős engedménnyel lehetett megvenni! Így is borsos lett a végeredmény, de megérte! A liszt stb dobozok kaptak már feliratot, a fűszerek sajnos még nem, bár én kinyomtattam, a ragasztást a férjem nem csinálta meg, én nem merem, mert tuti ferde lenne. Átlátszó füzetborítóval vannak a feliratok felragasztva.

Fűszerek a kis tupperekben, polcon, mögötte dobozban a ki nem bontott tartalékok

Főzőpult feletti, elszívó előtti kis mélységű szekrény eredeti csomagolású fűszereknek, itt vannak a nagyobb fűszeres tupperek is (pl babérlevél)

Szárazárus szekrény, felső polcon különböző rizsek, maradék lisztek

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek ADHD-soknak

Csempemosó

Jutalomkártyák gyerekeknek