Munkasarok

 A héten sokat dolgoztam a táblácskámon, amit a hétvégén szerelt végre fel a párom.









Van rajta ceruzatartó (szintén ikeás, de nem találom az oldalon), bevásárlólisták, előre több kinyomtatva, illetve az ápp aktuális, mindig írom a megfelelő rovatba, ha eszembe jut valami.








 Készítettem egy heti tervet, a helyiségek vannak rajta (mivel nem vagyok képes mindent egy nap alatt kitakarítani) és egyéb fontos tevékenységek. A táblázatban ixeléssel tudom mindig újra beosztani a hetet. A másik oldalon van az akuális nap fókusza, ahol pakolászok, felmosok, ami akad, vagy egy tevékenység (pl portörlés, mosás), illetve a heti zóna - ezt mindig elfelejtettem csinálni, talán most, ha látom egész nap, akkor nem felejtem el :) A kis jelöléseket, hogy mit kell csinálni, lamináltam, és készítettem nekik egy kis dobozt is (már látom, hogy kimaradt ez-az :)) 

 A maradék helyre meg lehet firkálni, a múltkor nagyon jó volt, hívtak az iskolából, hogy mikor kéne bemenjek beszélni a tannénikkel, gyorsan felírtam, mielőtt elfelejtem. Később beírtam a naptáramba. Felírom az aprócseprő dolgaimat, mert képes vagyok még a teregetést is elfelejteni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek ADHD-soknak

Csempemosó

Jutalomkártyák gyerekeknek