Restart

Először is, igencsak meglepődtem, hogy bár rég nem írok ide, mégis van ennek a blognak látogatottsága, wow, üdv :)))

És hogy most mi van? Még mindig küzdök a démonjaimmal. A Fly Lady-t sajnos képtelen vagyok csinálni, úgy érzem, mintha valami hajcsár járna a sarkamban, és akarna mindenfélére rákényszeríteni. Azért sokmindent használok belőle, a 15 perces időzítés pl remek nekem is. Hullámzó, mit csinálok és mit nem, néha egyszerűen tojok az egészre. Persze, ki van mosva, de a kupi...
Nem jó így mindenesetre, ki vagyok facsarva, úgy érzem, sokat csinálok, kevésre jutok, és frusztrál a nemtudomholvan, bevanefizetve, és ilyesmi. Hogy a takarítás előtt rendet kell rakni, ergo nehezebb hozzákezdeni, mert kinek van úgy kedve.
A minap láttam ezt a blogbejegyzést. Egy könyvet ajánl benne, ami heti feladatokat ad, és segít kihajigálni a fölösleges cuccokat. Na, abból nekünk van bőven. Semmi nem állt az utamba, a könyvnek Kindle verziója is van, szóval hopp már itt is volt. El is olvastam az első hétig. Nos, tehát most a fejemben kell rendet tenni. Majd sorolom az első heti teljesítendő házifeladatokat. Addig is megyek kicsit rendet rakni :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek ADHD-soknak

Csempemosó

Jutalomkártyák gyerekeknek