Újabb beszámoló

Hogy pozitívumot is írjak, mi az, ami megy?
- menüírás, heti 2x bevásárlás, ritkán fordul elő, hogy jujj nincs itthon valami!
- napi ebédfőzés, az embernek is. A család egészségesen, változatosan táplálkozik.
- heti 1 nagy, 1 kicsi mosás, a ruhák hajtogatása, elpakolása
- heti 1 vasalás
- csekkeket gyűjtöm, időben befizetem
- napi 15 perc torna

So-so kategória
- konyha rendben tartása. Sok a napi kettő mosogatógép menet, a képződő kupi és kosz. De azért már van hely a konyhapulton, és nem ragad állandóan.
- takarítás: nem mindig jutok időben a végére. Valószínű túl igényes vagyok, de nem szeretnék lejjebb adni...
- rend: sokkal nagyobb rend van, mint korábban, de azért még mindig ciki, ha valaki csak úgy beesik. mondjuk koszos bugyit már nem talál a földön, ez is valami :D

Nem megy:
- zónázás beiktatása, egyszerűen nem jut rá a nap végén időm - lehet, ezzel kéne kezdeni?
- táska, kocsi, és papírok közti rend. kampányszerűen esek neki

Megjegyzések

  1. Nekem 1 hónapig majdnem minden úgy ment, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Mármint a Flylady-ben. Én is külföldön lakom- nagy konyha, nagy nappali, 3 szoba (meg egy vendégszoba), 2 fürdőszoba, 3WC. Mindez 5 emeletre elosztva:((( 3 rendetlen gyerek + egy sokat dolgozó férj. A turbo nálam minimum 3 óra... Mégis sokkal rendezettebb lett minden, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy elértem az optimális fokozatot. Most pl. síszünet van... A gyerekek szobáiban mintha robbantottak volna.... Jövőre inkább tényleg síelni megyünk.

    VálaszTörlés
  2. 5 emelet??? ez hogy? :) merre laktok?
    turbó: úgy érted, heti takarítás? nálam min. 8 óra összesen...

    VálaszTörlés
  3. Mi Belgiumban lakunk és itt anno a telekadó miatt inkább "magasra" építették a házakat. Félemeletes szinteltolások vannak, de pl,3-szor 8 lépcsőt kell megmásznom, hogy a hálószobába felhozzak valamit a konyhából. Mindig végig kell gondolnom, hogy honnan mit kell fel-illetve lefelé vinnem. Miután elég szétszórt vagyok, elég sok üres járatom van:(( Ezért vettem egy hatalmas műanyagdobozt és abban van az összes tisztítószer, rongy stb. ami kell, folyamatosan cipelem magammal. De a porszívó meg a vödrök a legkegyetlenebbek:(

    VálaszTörlés
  4. Óistenem, ebbe belebolondulnék! Most voltam otthon, ahol emeletes házunk van, és nagyon értékelem az itteni egyszintes életmódot!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek ADHD-soknak

Csempemosó

Jutalomkártyák gyerekeknek