Menük 2010

Hátha másnak is hasznára válik, egy Google dokumentumba kezdtem írogatni az eddig papíron levő menüket.
És itt jönnek a 2011-esek.

Megjegyzések

  1. Nagyon örülök, hogy rádtaláltam! Hasznosnak tartom a menük rögzítését. Majd még írok, de most mennem kell.

    VálaszTörlés
  2. Na, hát itt vagyok ismét. Szóval azért örülök, mert a küzdelmeid, amiket alant felsorolsz,mintha csak én írtam volna. Nekem is három lányom van, a ház túl nagy, 240nm, nehéz a mindennapos főzés,a férjem ugyan gyakran itthon van, de inkább ez negyedik gyereket jelent. Ihletet kaptam tőled és leírtam az elmúlt hét menűjét, meg előre is próbálkoztam. Hiányolom, hogy nálad nincs még februári menüsor. Szóval, ha gondolod elküldöm én is neked az enyémet, hátha segít, mert nekem talán a kitalálás a legnehezebb stádium. Főzzekfőzzek, de mit? Mi a véleményed?

    VálaszTörlés
  3. kész a februári, hisz vége van
    felraktam, a középső 2 hét azért hiányzik, mert magyarországon voltam, és rendeltem a kaját.
    alakul a márciusi is, azt is feltöltöttem gyorsan, ahogy épp áll. ami eszembe jut, mindig beírom. hozzátűzök még egy listát, elkezdtem összegyűjteni azokat az ételeket, amiket szoktam főzni. receptek itt: http://azenkonyham.freeblog.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm, sokat segít.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek ADHD-soknak

Csempemosó

Jutalomkártyák gyerekeknek