Találtam egy nem tudományos, hanem személyes blogot, ami leginkább is papír alapú "szervező" használatáról szól, amolyan Filofax féléről, azért is kezdtem olvasni. Írója saját bavallása szerint ADHD-s. Az alábbi cikket muszáj kommentálnom! :) http://homemakersdaily.com/10-adhdadd-organizing-strategies-that-work-for-everyone/ Annyira bírom, amikor alá vannak húzva a saját kövtkeztetéseim... 1. írj mindent fel - a megfelelő helyre!!! Mert azt hiszed, hogy emlékezni fogsz, de nem. Hozzátenném, hogy ki kell dolgozni egy rendszert, hogy legyen megfelelő helye mindennek, erre nekem jól működni látszik a Filofax. Csak ne hagynám kényelmi okok miatt itthon, hogy most úgysem kell. Sosem tudhatom. Régebben, amikor nem volt ennyire komplex az életem, volt egy spirálfüzetem, abba írtam mindnent, beérkezési sorrendbe, emlékezni valót, bevásárlólistát, stb, működött. Most már azért kicsit komplikáltabb. 2. Használj figyelmeztetőket. Már ami csipog és kiabál, hogy meg kell csinálnod.
Szép, de nincs előtte fotó, így nem tudjuk összehasonlítani :)
VálaszTörléskosz volt és összevisszaság :)
VálaszTörlésviszont nem voltak romlott ételek, tök jól karbantartottam!