A takarításrul

Amikor én saját háztartásba kezdtem, kb annyi fogalmam volt az egészről, hogy fel kell porszívózni és fel kell mosni. Néha nekiláttam vadul port törölni, amikor már ujjnyi kosz telepedett meg a polcokon. Ha már ragadt a mosdó, nagy megelégedéssel veregettem vállba magam, ha letakarítottam, mint aki valami nagy hőstettet hajtott végre. Najó, vécét pucoltunk, de csak belülről: domestosoz, később kikefél, lehúz, és kész. A kádat akkor mostuk ki, ha fürödni akartunk (ritkán). Ablakot tán évente kétszer. Így visszagondolva horror. De én ezt tanultam meg otthon. Remélem, a gyerekeimnek jobban sikerül majd átadni a dolgok csínját-bínját! Azt hiszem, igazán takarítani a takarítónőimtől kezdtem, egyiktől ezt, másiktól azt lestem el, és a tökéletességre való törekvésem tovább finomította azt, néha azt gondolom, túlzásba viszem... Az tuti, hogy amióta nincs takinénim, sokkal nagyobb a tisztaság. Mondjuk bele is gebedek. Nálam a fürdőszoba nem 10 perc.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek ADHD-soknak

Csempemosó

Jutalomkártyák gyerekeknek